2. sep. 2012

To av dem

Smrtin og jeg har blitt to av dem.

To av de mange tusen som benytter seg av Songsvann på sensommerens soldager. Det er så klisje at det er til å gremmes over.

Det eneste vi mangler nå er resten av A4-pakka:
  • matchende mosjonistutstyr fargekodet i turkis for han og rosa for meg som består av pannebånd, pulsklokke, knebeskytter, solbriller, ørepropper, drikkeflaskebelte, reflekser
  • to barn, en i sportsvogn som vræler ut sulten og sinnet, en som løper sikksakk mellom folk og fe og spør spørsmål ustanselig
  • to hunder, en stor svart og en liten vhit, som skal lukte på alt og knurre mot alt og helst tvinne bånd til man er fanget i edderkoppnett
  • en bil, en sliten mørkeblå passat stasjonsvogn med bagasjerommet fullt av leker, tørkepapir og bleier
Alt i punktlista traff vi nemlig på når vi var der. Er enig i at Sognsvann er et flott sted og hadde jeg hatt det for meg selv hadde jeg trava rundt der som den wannabemosjoniosten jeg er både støtt og stadig, men et besøk i lysåret tror jeg kanskje duger. Er du med på å finne oss vårt eget sted en gang i tiden Smrtin? :)

Ingen kommentarer: